مداحی313

شعر و سبک های سالم و زیبا برای مداحان

مداحی313

شعر و سبک های سالم و زیبا برای مداحان

مداحی313

بسم رب الحسین
ما تصمیم داریم در این وبلاگ به امید حضرت باری تعالی و الطاف حضرت زهرا(س) انواع شعر و سبک های جذاب و به دور از هرگونه انحراف و مشکل را ارائه کنیم.
باشد که از دعای خیر شما بی نصیب نمانیم.
.............................................
اشعار و سبک ها از:امین سپهوند-محمد عبدالحسینی-علی صباغی
............................................
یا علی مدد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

سبک زمینه کربلا

شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۷ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

...................

شعر و سبک از:

علی صباغی


مداح:

کربلایی محمد عبدالحسینی




دریافت


متن شعر در ادامه مطلب




دلم امشب هواتو کرده
هوا ایوون طلاتو کرده
اگه آقا لایق بدونی
اذنش بدی دورت میگرده

حرم ببر- نوکرِ حقیرتو
ازم نگیر -صحنِ بی نظیرتو
به خاطرِ- این اشکایِ امشبم
بخر آقا -این عبدِ فقیرتو

دورت بگردم/هواتو کردم
اگه بیام/آقا دیگه بر نمیگردم
.....................................
بارونیم از غمت ارباب
نوکرِ رو سیاتو دریاب
اگه شما تنهام بذاری
بی کسمو غریب و بی تاب

لطفی بکن- به حال خرابِ من
دوریِ تو بدترین عذابِ من
سلام میدم -از این راهِ دور آقا
منتظرم- تا بدی جوابِ من

خسته و سردم/دوایِ دردم
اگه بیام/آقا دیگه بر نمیگردم
...........................................



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">